Ondersteunend Office Medewerker

Administratie, agendabeheer en planning

De ondersteunende office medewerker voert taken uit zoals online orderbeheer, stelt nieuwsbrieven op, maakt planningen, beheert debiteuren en verzorgt het klantencontact. Zelfs voor acquisitie ben je bij haar aan het juiste adres. Ze maakt offertes & facturen en stuurt informatie naar klanten die daarom vragen. Zowel per e-mail als per post. Maar beheert ook de digitale dossiers en houdt overzicht, digitaliseert het archief en zorgt dat de interne en externe communicatie geoptimaliseerd blijft. Vervolgens is ze de copywriter van online teksten, stelt ze een retentieprogramma op voor vaste klanten, voert de huisstijl door in alle administratieve handelingen, update de online en offline agenda en werft nieuwe medewerkers omdat het bedrijf groeiende is!  Tenslotte voert ze ook de gesprekken met deze nieuwe medewerkers en maakt de contracten voor de indiensttreding in orde. En indien nodig sluit ze aan bij het management team overleg en draagt innovatieve ideeën aan. Kortom de ondersteunende office medewerker draait nergens haar hand voor om en houdt vanuit een helicopterview overzicht op alle balletjes die in de lucht gegooid zijn door degene die haar aanstuurt. Zelfs honderden taarten bestellen voor al je klanten weet ze efficiënt te plannen. Want wanneer er is feest is, hoort daar taart bij!

 

De ondersteunende office medewerker is in te zetten per dagdeel van 4 uur.

Dit op maan-, dins-, donderdag en vrijdagochtend. 

Je hebt de keuze uit 8.30 uur tot 12.30 uur en/of 13 uur tot 17 uur. 

Dagdeel Office 4 uur

€ 204,- excl *

* Tarief geldt per week voor een minimum van 4 weken. De werkzaamheden zijn 100% kantoor activiteiten. uitgesloten van dit tarief zijn SEO, SEA en Social Media planning. Voor SEO, SEA en Social Media hanteren we afwijkende tarieven.


Specialisaties

office medewerker Zeeland Middelburg